вторник, 26 апреля 2016 г.

З яким обличчям ви заходите у дім?



До кінця робочого дня ми всі втомлюємося. З цим не посперечаєшся. Але, шановні дорослі, давайте замислимося, з яким обличчям ми повертаємося з роботи додому. З цього виразу нашого обличчя непомітно для нас самих складається сімейна традиція. Адже погодьтеся, в дім можна заходити по-різному.

Пам'ятаю, коли батько приходив з роботи додому, мама чи бабуся питали його: "Як справи на роботі?" Він майже завжди відповідав: "Кожна робота гарна, коли працюєш в радість!" І ми всі усміхалися.

Мій батько завжди примудрявся заходити в дім після робочого дня з усмішкою на обличчі. Одним із його принципів був - залишати за порогом сімейного дому всі робочі проблеми.

Коли я була маленькою, я завжди зустрічала батька з роботи одним і тим самим питанням: "Тату, а що ти мені приніс?" Батько, якщо він у той день нічого мені не приносив, відповідав завжди однаково: "Свою любов, донечко!" І ми кидалися одне до одного в обійми. Якщо ж батько приносив мені щось "смачненьке", якийсь гостинчик, або "цікавеньке", тобто іграшку, книжку абощо, то діалог був такий:

- Тату, а що ти мені сьогодні приніс?
- Щось та й приніс, доцю!
- Смачненьке чи цікавеньке?
- Сьогодні смачненьке!

І віддавав мені невеличкий подаруночок. Я дуже раділа, але про всяк випадок казала:

- Ой, як чудово! Тільки у мене для тебе нічого немає.
- А мені нічого й не треба. Мені потрібна лише твоя любов!
- Ну, це - завжди будь ласка!

Після всіх виголошених паролів і відгуків, добре відомих учасникам діалогу, ми обоє весело сміялися і радісно обіймалися. Батько дотримувався принципу: заходячи в сімейний дім, скажи доброзичливий пароль, а потім дочекайся на нього відгуку.

А які паролі та відгуки звучать у вашій родині?

Шановні дорослі, давайте стежити за виразом свого обличчя, коли ми заходимо в дім. І особливо, за виразом своєї душі.

З книги "Сім'я особливого призначення, або Рецепти позитивного батьківства на кожен день"
Аліна Бікєєва


Відвідайте нашу сторінку SuperKidsTips


Батьківство. Сім'я. Порада. Спілкування. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий