пятница, 15 апреля 2016 г.

Притча про призначення. П’ять мудреців.

П'ять мудреців заблукали в лісі.
Перший сказав: «Я піду ліворуч - так підказує моя інтуїція».
Другий сказав: «Я піду праворуч, бо «праворуч» від слова «правильно».
Третій сказав: «Я піду назад. Ми звідти прийшли, отже, я точно вийду з лісу».
Четвертий сказав: «Я піду вперед. Треба рухатися далі, ліс неодмінно закінчиться, і відкриється щось нове».
П'ятий сказав: «Ви всі помиляєтеся. Є кращий спосіб. Зачекайте на мене".
Він знайшов найвище дерево і виліз на нього. Поки він ліз, інші розійшлися кожен у свій бік. Згори мудрець побачив, як швидше вийти з лісу. Він піднявся вище і знайшов найкоротший шлях. Він піднісся над проблемою і вирішив завдання краще за інших! Він знав, що все зробив правильно. А інші - ні. Вони були вперті, бо не послухали його. Він був справжнім мудрецем!
Але це ще не все, тому що... він помилявся.
 
Усі вчинили правильно.
Той, хто пішов ліворуч, потрапив у нетрі. Йому довелося голодувати і битися з дикими звірами. Але він навчився виживати в лісі, став його частиною і міг навчити цього інших.
Той, хто пішов праворуч, зустрів розбійників. Вони забрали у нього все і змусили грабувати разом із ними. Та за деякий час він поступово розбудив у розбійниках те, про що вони забули - людяність і співчуття. Декотрі з них покаялися настільки, що після його смерті самі стали мудрецями.
Той, хто пішов назад, проклав через ліс стежку, яка незабаром перетворилася на дорогу.
Той, хто пішов уперед, став першовідкривачем. Він відкрив для людей нові можливості, дивовижні лікувальні рослини і прекрасних тварин.
Той, хто виліз на дерево, став фахівцем із пошуку коротких шляхів. До нього зверталися всі, хто хотів швидше вирішити свої проблеми.
Тож усі п'ятеро мудреців виконали своє призначення.
 
Умій піднятися вище і побачити короткий шлях.
Умій дозволити іншим іти своєю дорогою.
Умій визнати мудрецями всіх - кожен шлях важливий і гідний поваги.
А ще...
Умій зазирнути за фінал - там завжди є продовження.

Відвідайте нашу сторінку SuperKidsTips

Порада. Притча.

Комментариев нет:

Отправить комментарий