пятница, 1 апреля 2016 г.

Приховані послання батьків


ФРАЗА: Тихіше! Повільніше. Обережніше!
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ: Не довіряй світу! Не живи повно!
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Зроби на 100%, отримай задоволення!

ФРАЗА: Я тебе приб'ю! Віддам в інтернат!
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ - Зникни! Не будь!
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Усі подібні висловлювання слід категорично виключити з лексикону.

ФРАЗА: Не звертай уваги, подумаєш!
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ: Ти і твої проблеми неважливі!
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Давай разом подумаємо, як вчинити.

ФРАЗА: Рухайся! Швидше! Замовкни!
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ: Ти не важливий. Мої інтереси важливіші за твої.
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Лишилося 15 хвилин. Давай домовимося, як діяти, аби встигнути.

ФРАЗА: Ти завжди будеш для мене маленьким синочком/донечкою
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ: Не дорослішай!
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Мені подобається бачити, як ти ростеш і пізнаєш світ.

ФРАЗА: Не рюмсай! Не смійся так голосно!
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ: Не висловлюй своїх емоцій!
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Я розумію твої почуття.

ФРАЗА: Ну чого ти, як маленький? Будь серйознішим!
ПРИХОВАНЕ ПОСЛАННЯ: Не будь дитиною!
МОЖЛИВА АЛЬТЕРНАТИВА: Але ж він і справді дитина! Виключіть такі висловлювання!



Відвідайте нашу сторінку SuperKidsTips

Батьківство. Виховання. Діти. Порада.

Комментариев нет:

Отправить комментарий