понедельник, 4 апреля 2016 г.

Право на безлад



Я завжди була дуже акуратною. Ідеальна чистота і порядок у домі - для мене норма. Мити вікна не рідше ніж раз на місяць, підлогу - щодня, розкладати шкарпетки за кольором і розставляти банки на кухні у строгому порядку - ну і далі за списком. Я ніколи нікому не докоряла за безлад: дім - особистий простір кожного. Та й мене ніхто не чіпав, моя любов до порядку нікому не заважала. Гостям приємно було приходити в чисту квартиру, чоловіку подобалося, що кожна річ на своєму місці.
Трохи більше року тому я стала мамою чарівних двійнят. Поки дітки були зовсім малюками, я прекрасно справлялася, підтримувати порядок було нескладно. Але зараз малюки активно досліджують усе навколо. Не бігати ж слідом за ними з ганчіркою і криком: «Це не відчиняй! Сюди не лізь!» Дітки виростуть, і я знову зможу влаштувати свій побут так, як звикла. А зараз я просто хочу більше часу проводити з ними.

Тому мої любі гості, рідні і друзі, прошу визнати моє право на безлад.

Так, любий братику, у мене в раковині лежить підгузник. Закаканий. Поки ти дзвонив у домофон, я мила старшому попу у ванній.

Так, люба подруго, та акуратна купка біля шафи - мої шкарпетки. Діти навчилися відчиняти шафу і тепер залюбки роздивляються різнокольорові ганчірочки.
Так, люба мамо, всі каструлі і сковорідки красиво розкладені в кімнаті на дивані. Дітям подобається по них стукати і складати в них конструктор. І я не прибиратиму просто зараз. Ходімо краще чаю вип'ємо, поки малюки самі себе забавляють.

Так, любі гості, ходити по кімнаті і сідати на диван треба акуратно. Тут у нас кубики й конструктор.

І ні, ні, й ще раз ні, я не прибиратиму все це просто зараз. Діти граються. Згадайте, як самі ростили дітей чи як самі гралися.
 

Відвідайте нашу сторінку SuperKidsTips

Бути мамою, Декрет,Стосунки,

Комментариев нет:

Отправить комментарий